Wahala no dey finish; try live life!

Wahala no dey finish
Bills no go stop
After you work hard like that horse for animal farm
Make you sef try dey chill

I ask hubby where e enter today
E say na table tennis e go slap
Way to decompress of work stress

My friend Aisha just call me 
'Chi, I just pay children school fees. Body dey pain me, my account no balance again. I dey go chop barbecue fish  with correct yoghurt'.

Omor, as e be for we country now, no let's things pressure you for any side oh.
Do as your power fit carry, then rest.
If na wetin you fit handle, step by step e go arrange. If you no fit, with time everything go clear.

Life is for the living, try make you live am.

Comments

Popular posts from this blog

The Happie boys show!

God, abeg break my bone and leave my phone!

PEOPLE LOVE BAD NEWS!